sweet summer


Äntligen lite sol och värme! Men vad gör man? Sätter sig vid plåtburken och timmarna, samt solen, flyger förbi.
Men men, jag ska i alla fall ta tag i det där imorgon. Marie bjöd in mig till att bada lite. Det tackar jag inte nej till, då det blir den andra gången på detta år (!!!) som jag badar. Skäms lite.

Sen har jag börjat insett att jag nog blivit senil i förtid. Eller så är jag bara väldigt oorganiserad på vart jag lägger mina saker, de ena efter de andra verkar försvinna spårlöst för att sedan dyka upp någon dag senare.
Lite typiskt obra. Men det blir väl bättre sen när man flyttar till eget. Då är det i alla fall bara mina saker som jag behöver söka igenom istället för ett stort jäkla hus med allt möjligt skit i.

Nä, ut i solen med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: