Sundsvalls bo


Nu har jag så gott som kommit in i lägenheten och fått ordning på de mesta, dock har jag inget databord ännu utan får snällt använda ett nattduksbord så gott det går tills mamma kommer med mitt nya nästa helg =)
Idag fick igång internet, efter en del samtal och ändringar så funkar det äntligen och jag kan ge er en uppdatering.

Lägenheten är stor och köket är gigantiskt, jag vet inte riktigt vad jag ska ställa i alla lådor och hyllor.
Sovrummet är det minsta rummet och jag har än så länge bara sängen och ett "toalettbord" (nej inte till toan) Jag kanske kan vara lite snäll och lägga upp bilder när jag fått orken tillbaka.

Pappa åkte hem imorse så nu är jag själv. Men det känns bra. Riktigt bra.

Ni vänner finns på mina väggar och hyllor så jag ser er överallt jag går. =)

På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: