Söder glöder



image55I fredags eftermiddag kom Emanuel som sagt, eller ja, vi fick hämta honom i uppsala. Men det var det värt :)
Hem till Magge och göra lite varma mackor och ta det lugnt resten av kvällen.
Igår sov vi lite för länge, men pallrade oss upp vid halv 12 och åkte in till stockholm nån timme senare.
Efter ett evigt traskande så träffade vi Emanuels kompis Johan med sin flickvän Maria och gick hem till Emanuels morbror för att äta/dricka innan vi gick vidare till Söderglöder festivalen.
Lite mer dricka och lyssna på level42 (Emanuels favvoband) för att avsluta kvällen på en restaurang och två drinkar till. En trevlig kväll och sängen kom hyffsat sent.

Idag sov vi också länge (Emanuel är lat) och klev upp vid halv 12-12 nångång. Frukost och sen ut och göra stan.
Vi gick väl mest runt i cirklar och kikade på kläder som vi inte köpte. (köpte mitt igår ja, en blus och ett par jeans (halva rea priset kan man inte säga nej till) så vi strosade runt i ett antal timmar och hamnade slutligen på centralen och helt plötsligt vinkade jag av Emanuel vid tåget och gick själv för att möta mamma som stod och väntade på mig för att bege oss hemåt till hallsta. Där jag nu är. Så jag kan med gott samvete sitta still resten av kvällen, jag har gått tillräckligt :)

Imorgon är det jobb igen. Blir fint det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: