qvarnfestivalen



Kvällen började med en klockren förfest hos Karro :) übertrevligt! Vidare till qvarn som även där bjöds på roliga timmar, dock lite för få människor för att vara qvarnfestival, men men, good enough.

På vägen hem blev det buss och jag kan inte minnas att vi åkte speciellt långt innan det small till och jag skymtade en personbil på högersida om bussen och insåg att vi hade krockat med den.
Som salt i såret fick jag höra att personbilen hade bromsat för två killar och att bussen inte hade hunnit bromsa som gjorde att vi krockade med den och personbilen åkte in i killarna som fick föras till sjukhus.

Jag fattar inte att det händer. Olyckor händer ju, men jag fattar det ändå inte. Jag antar att jag inte var den enda som var chockad av händelsen. Jag vet inte vad jag ska säga, tredje gången gilt?

Idag blir det Stockholm med Janika, so far, får se om vi lyckas ragga med två till.
Det var väldigt nice att slippa vakna uppp ensam imorse, min nya sängkamrat, Janika fick snabbt mig på bra humör igen när hon berättade om gårdagen att hon pippade runt bland brandmännen (hon skulle säga trippa) . Vilken stjärna!

På tal om ingenting så har jag tappat bort min mobil laddare..... igen. Så självklart har jag inge batteri kvar i mobilen heller. Typiskt obra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: