Kom nu och ta nu en del av mitt hjärta älskling



Okej. Jag kan vara lite störd, men är det bara i mina öron som Caroline af ugglas låter bra? Jag menar, när det skär sig sådär jävligt i ens öron att man bara vill slita ur hörselsnäckan och skjuta sönder den med ett hagelgevär om man kunde. Ja, alltså..... på ett bra sätt.

Nu är vagnen bokad!! (inte tåg vagn som min kära tvillingsyster gissade vilt på) Utan släpvagnen som ska ta mig, pappa och mina möbler till Sundsvall på måndag morgon. Herre min gud (Fan, jag är inte kristen) Jävla skit. Det händer faktiskt. Det är nu jag känner av seperationsångesten på riktigt. Jag vill inte ens tänka tanken på hur det kommer kännas på fredag, bland alla mina vänner. Skjut mig på en gång istället.
 

If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me and just forget the world?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: