dvärgpinsch, rysk toy terrier, chihuahua, kooikerhondje and so on...


varför finns det inte bara en enda hundras som passar mig?
"åh, den här vill jag ha", "fast den här var ju bra också", "eller varför inte en sån här"
Det kommer sluta med att jag inte kan skaffa hund på grund av att jag inte kan bestämma mig för vilken ras.
En liten borde det vara iaf, ibland mellanstor men ändå liten men inte allt för liten för den delen. Jag vill inte att den blir käk åt något annat rovdjur.

Jo, jag är fortfarande kattmänniska, jag ska ha en katt, somehow, somewere. Men det är lite enklare att skaffa katt än hund så jag fokuserar på hund just nu. vem vet, det kanske slutar med att jag köper bägge arterna på samma gång. Vore en utmaning.

I vilket fall som helst så dröjjer det både med hund och katt innan tid finns, de vill säga efter skolan. Alltså tre år, om man ska vara jäkligt korrekt.

I helgen blir det en helsväng med Janika. Imorgon fest (qvarnfestivalen) och på lördag drar vi till stockholm för att kika in pride-festivalen. (fråga mig inte) kommer hem på söndag sen. Det ser jag fram emot :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: