"Yabba dabba doo"

Igår blev det lite "fest i efterskott" för syrran eftersom hon inte var hemma när vi fyllde år. Det var film-tema och alla skulle klä ut sig till en film karaktär. Eftersom jag tillbringade största delen utav veckan hos Emanuel i Sundsvall och inte hade tänkt komma hem i helgen så hade jag inte heller tänkt ut någon karaktär. Men fredagskvällen satt jag och klurade och bara sådär fick jag den fin fina idén om att vara Wilma Flinta. Det blir ju kul.

Det blev kul också :D Jag lyckades rätt så bra med min outfit och fick till och med pris för "bästa utklädnad" En stress-tutte! Va bra, jag som stressar sönder mig i princip jämt (lägg märke till ironin) så nu kan jag klämma på en tutte varje gång jag känner mig uberstressad. Härligt det där med uppfinningar som gör livet värt att leva. Min stress-tutte blev måttligt populär bland killarna, det kan jag lova. Jag vägrade dock att släppa på min vinst och fick med mig den hem till och med.

Bilder från min tid som "wilma" kommer nog synas på bilddagboken, den dagen jag orkar lägga in dom. Men det blir förmodligen inte idag. För idag ska jag och jessica gå till farmor och fira hennes födelsedag och fika. Sen kommer jag troligtvis vara allt för lat för att göra något vettigt resten av dagen. Jag skyller på alkoholen från igår.

Ne, plikten kallar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: