Would you mind if I killed you?

Precis kollat klart på desperata hemmafruar, detta avsnittet (för er som inte såg det) handlade absolut om en desperat hemma fru. Tänk om man själv skulle bli lika galen och springa runt och skjuta folk. Ibland kan man ju få lite lust att säga något elakt om någon. Men att döda en människa? Då tänker jag bara mer på Star Wars: "Stay away from the dark side" Ja, tv är ju tv. Men skit händer ju även i verkligheten.

Oh, well.
Idag känns det som om jag har suttit i telefonen hela dagen, fast egentligen har jag inte gjort det. Egentligen är det bara: Arbetsförmedlingens kundtjänst, Magge, mamma, Linda, Emanuel, Marie och tvillingen som jag har pratat med.
Sen har jag hunnit med att träna. Fan va bra. En snabb promenad blev det också, men bara en kortis för det började dugga och jag gillar inte riktigt att gå i regn. Så jag städade istället. Fasen vad mycket skit man hinner stoppa undan och "gömma" innan man upptäcker att dörren till gömstället knappt går att stänga längre och man äntligen måste ta tag i skiten.
Idag kikade jag även lite på lägenheter. Det kanske vore bra att ha något i baktanke utifall jag får något jobb snart, för det lär jag väl få. Tycker jag i alla fall.

Angelica fyller år idag. Grattis, grattis! På lördag firar vi :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: