Medvind

Idag blåser det rätt så mycket, men det kvittar nästan. Jag ska nog ändå hålla mig inne så mycket jag kan. Måste fortsätta fixa och greja här hemma. Snart är det lördag och då ska allt vara klart. Förhoppningsvis.

Idag fick jag ett trevligt mail :) Jag ska på intervju i Sundsvall på tisdag :D Det är ett restaurang jobb på en båt som heter M/S Medvind och det skulle vara hur skönt som helst om det gick vägen. Så håll alla tummar ni äger på tisdag! Det skulle vara så perfekt om jag fick det. Då kan jag äntligen börja ta mina flytt-planer på allvar! Heja mig!

En annan sak som är värd att nämna är att Emanuel kommer hit imorgon, äntligen, med bil till och med. Han är nog rätt så less på tåg skulle jag gissa på :P Men det blir bra!

Glad påsk på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: