Killing me softly

Håå, jag tyckte att jag kände mig lite febrig igår kväll, men vägrar att bli sjuk och gör allt jag kan för att förhindra det. tryckte i mig apelsin, glass och té, allt för att halsontet skulle gå över. Till min besvikelse lyckades jag inte utan vaknade och mådde ännu sämre imorse :/ Känner mig helt orkeslös och huvudet är nog garanterat tre storlekar större och tyngre. Jag har i alla fall kunnat äta. Men imorgon måste jag bli frisk, helst redan ikväll eftersom jag aldrig brukar bli sjuk så tar jag det oftast hårdare än vad det är, ja alltså, jag känner mig döende i princip. För att överdriva rejält.

Men igår fick jag äntligen korten jag tagit i sundsvall och från maskeraden. Det tog sin lilla tid, men den som väntar på något gott, väntar väl aldrig för länge. Sägs det. Nu ska jag leka i photoshop.


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: