Gå och lägg dig!

Japp, det ska jag. Tur är så har febern, huvudvärken och halsontet hållt sig borta idag, men förkyld som en get och orkeslös som en 80-åring (okej, det där stämmer inte helt med tanke på att farmor är 92 och fortfarande en kämpe men ni hajjar vinken) så orkar jag inte ens skriva blogg idag.

Förmodligen kommer jag inte göra det under helgen heller, Emanuel kommer imorgon och på lördag är det dop för Mikael. Jag ska läsa dikt. Hoppas bara att förkylningen lagt sig tills dess, det är inte så snyggt att vara snorig i kyrkan, jag har hört att det ekar en hel del där inne. Det kan lätt bli så att jag stjäl uppmärksamheten ofrivilligt.

Ska krypa ner i sängen och krya mig nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: