Don't it feel right like this.

Födelsedagen blev jätte bra, festen också för den delen. Tack och bock för alla presenter och trevliga människor som kom! En liten skräll var ju Mike, men skit kul :D Jag hade trevligt hela kvällen igenom och hoppas att alla andra också hade de :)

Så vaknade man och var 21 år helt plötsligt, en aning bakfull också för den delen. Men det kan jag säga att det var värt! Städade undan det mesta från festen och fick sen fika och tårta av familjen, mys! På kvällen grillade vi  hos Amelia. Och födelsedagen blev fulländad!

Vaknade och åt, sen tog det inte lång tid innan jag och Emanuel tog hans bil och åkte mot Sundsvall där jag har tillbringat hela veckan. Vi fick påskmat när vi kom fram :D Jag som trodde att jag skulle bli utan iår, men icke!
Sen har vi trotsat storm och berg och några kort fick jag med mig hem! Så småningom kommer dom nog synas på bilddagboken. Men det orkar jag inte med ikväll.

Systern är hemma över helgen också och imorgon blir det visst fest. Ikväll ska jag vara slö, om inte annat så blir jag fyllechaffis. Får se om jag orkar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: