"att-göra-dag"

Idag har jag gjort en hel del, för att vara jag.
Skrev ut bilder, rama in och hänga upp på väggen. Städa och till och med sortera undan saker snyggt (istället för att slänga in allt i en garderob och stänga dörren), piffat till mitt vitrinskåp, äntligen, med glasdörrar och hyllor och pyntat dom med diverse smågrejer. Mina halsband har fått ett nytt boeende, det blev för trångt i badrummet. Jag kan erkänna att jag är beroende av halsband och smycken i all sin prakt. Det är nog obotligt också.
Men jag har inte varit ute och gått, eller tränat för den delen. Hmm, kvällen är iof ung, så träna hinner jag med.

Imorgon ska jag nog sätta upp lite lampor så jag får mera ljus nere hos mig. Som de flesta vet så funkar inte direkt alla lampor som det borde göra. Dels på grund av lathet och dels... eller ja, bara på grund av lathet från min sida. Men imorgon kirrar jag det. Japp.

Nyss pratade jag med Emanuel i telefon, han hade vaknat 18:00, så brukar det bli när man jobbar natt. Jag fick i alla fall reda på att lägenheterna jag kikat på inte gick för sig. Det låg i fel område. Varför det var fel område är inte riktigt lämpligt att jag tar upp här. Men i alla fall, får söka vidare någon annan stans.

Genom att sitta här så känner jag hur rastlös jag börjar bli. Därför kilar jag.
Adjöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: