Är det sommar nu?

Idag skickade jag in deklarationen, det gick smärtfritt och förhoppningsvis har jag lite fler pengar i fickan lagom till midsommar. Härnäst kommer helgen och valborg. Det blir inge stockholms visit för mig och Emanuel, utan vi tar det i veckan istället, sa han i alla fall. Så vi firar valborg på var sitt håll och för mig vet jag inte vart jag hamnar. Qvarn - as always? Eller ska man åka till Norrköping och partaja med syrran? Får fråga Marie vad hon vill eftersom oavsett vad, så ska vi hålla ihop. Det har vi lovat.

Igår tog jag friheten att äntligen beställa lite kläder för mina egna pengar! Det blev inte mycket alls, men det var hur kul som helst! Mitten av maj får jag mitt paket och får hålla tummarna på att jag fortfarande har pengar kvar på mitt annars så tomma konto. :/ Undra om jag ska ringa och skälla på alfakassan lite till.

Idag är det fint väder så snart ska jag ut. Eller i alla fall åka och handla. Det vore bra skönt att bära ut alla sommar möbler på altan och sätta sig med en glass och bara må bra. Det kör vi på. Jag är redo att välkomna sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: