film och tacos!

Fin kväll blev det iaf :) Åt tacos (på tok för mycket) Haha, utmanade Erik utan att veta om det och fick honom att äta ikapp med mig ;D Jag vann! 
Sen glodde vi på två filmer med chips och godis (på tok för mycket, igen) Bra sällskap, svårt att ha tråkigt då :) Men det var svårt att låta bli att titta på mobilen, att släppa den ur sikte, utifall att du skulle ringa just då. Att jag skulle få springa och öppna dörren för dig, att du skulle komma när du kom.  Det blev inte så.
Varför kunde du inte bara skickat iväg ett sms och sagt nått, ringt eller vad som helst.
fan, fan, fan, fan!!

Jag saknar dig.


Ska inte inbilla mig något mer i alla fall, det är så här. Dags att acceptera.



iaf, väldigt bra kväll. Tack för sällskapet ni som joinade! Favoriten, erik och råttan!
vi lär göra om det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: