Vad lider du av?

har hört lite klagomål att bloggen inte riktigt funkar? Hmm, hoppas det blir bättre med det, jag kan ju inte göra mina läsare besvikna ;P
När jag ändå skriver så kan jag ju passa på att uppdatera er lite (nog för att det är de som är meningen med min blogg) men ja, ni fattar.

Iaf, jag har fått fint besök från Sundsvall (jag vet, äckligt långt dit) Men man får korsa fingrar och tår på att det inte var sista gången jag fick besök därifrån och att jag själv tar mig dit snarast. (han gör mig ju så glad)

Jeni - off the market.



Kommentarer
Postat av: Johannes

Så jävla långt är det inte till Sundsvall, inte härifrån iaf ;>

2006-12-31 @ 12:51:19
URL: http://justabaddream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: