Måndag idag jue.

Började med att kliva ur sängen några timmar för tidigt (enligt mig) halv 6 ringde klockan men jag vägrade och snoozade en halvtimme. Jag var trött. Tog mig i kragen och klev upp iaf, ut och övningskör med körskolan, hem och dog på en gång efter det. Vaknade 11 av en Marie som ringde och ville komma på besök. Sure thing :P Lite skvaller blev det och alltid trevligt med besök sådär lite spontant :)

Nu har jag ätit precis och snart ska jag bege mig tillbaka till körskolan för ytterliggare två timmar bakom ratten. Direkt efter är det bara att pysa in till jobbet och slicka chefens fötter för att få honom att förlåta mig eftersom jag egentligen skulle börja kl 1. Hemma igen klockan 9 ikväll och ska spendera resten av kvällen framför datorn med mina pokerbord och förhoppningsvis kamma hem några fler lappar.

Sa jag föresten att jag blivit förälskad igen? Canon EOS 350D är äntligen min och jag föll direkt :)

Nu har jag inte tid längre, full fart framåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: