Lika bra att svimma så man slipper skiten

Igår blev det fest igen som sagt, in till stan, mötte Fredrik, fyllde på mobilen (igen), blev hämtad av mellis och åkte hem till dom för att förfesta. Kände väl två pers där (mellis inräknad) :P Och annars var det bara nya ansikten, skitkul :D Aldrig har jag sett så många mobilkameror gå i ett som igår :D Haha, många roliga bilder finns att se i mellis och fredriks blogg :D mycket nöje!

Efter mkt om och men så kom vi ju till krogen iaf och åter igen fick vi glida förbi kön :D SKÖNT! Dansade loss lite och väntade på modeshowen, mitt i allt så hör jag (eller nej, känner jag) i byxfickan att mobilen ringer. Vafan, kul att man hör något mitt på dansgolvet! Smyger upp till garderoben och lyckades iaf höra några enstaka meningar då och då :D
Kände att jag började bli snurrig och la på, kort därefter vaknar jag och ser tre vakter står runt omkring mig och jag inser snabbt jag helt enkelt tuppade av en stund. Jahapp, det var ingen idé att försöka få vakterna att förstå att det inte var någon fara och jag kunde festa vidare. Utan det var bara att gå ut och vänta snällt på ambulansen som dom hade ringt.  

Ambulansen kom, jag kunde stå på benen och eftersom dom hade ett brådskande ärende istället så skickade dom mig till macdonalds och beordade stackars Fredrik att se till att jag kom hem. Han hade visst blivit lite rädd. Sorry mate! :)  

Bussen hem och sen ringa slut på mina pengar (igen) pitt! Sen sov jag som ett barn.

Nog med skitsnacket, vi har äntligen fått lite snö, eller nehe det är visst frost :/ Men vafan bättre det än ingenting :D Nu ska jag ta min chockladbit för dagen och sen lär jag äta något om jag inte vill svimma en gång till, fast det vore skönt. Då slipper man skiten för en stund :P

ADJÖ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: