Laddar inför helgen

Torsdag idag, egentligen har veckan gått riktigt fort fast det har känts som om det inte alls gått fort. Ja, ni fattar. :P Jag har jobbat i princip hela tiden, var ledig en dag dock, min röst ville inte riktigt hålla mitt tempo.

Hade en dröm inatt. Den påminde mig om hur ont det gör att sakna någon. Jag vill inte sakna egentligen, men kan inte riktigt rå för det , speciellt inte när man vaknar upp och inser att allt bara var en dröm, att det inte är så lätt att vrida tillbaka klockan några varv. Helt enkelt bara att acceptera läget, vad mer kan man göra lixom?

well well, imorgon börjar en helg utav fest :D Linda fyller så det blir fira henne imorgon, utgång på det blir fint! Lördag, ingen rast och ingen ro. Melanie fyller och det blir partaj med utgång där med :D Kan väl inte bli så mycket annat än klockrent :D Ser fram emot det gör jag!

Sen slog det mig, tamefan. Nästa helg är det julafton. Hur många klappar har jennie köpt egentligen?
Nehe, inte en enda. Fint det. Kul att man har råd oxå, det gör ju det hela mycket enklare!
Får väl sticka in snabbt en sväng imorgon efter jobbet och leta reda på något billigt skit som folk blir glada av ;D Iaf så långt plånboken tillåter!

Shit, dags att lägga av, skrivit lite på tok för mkt kanske.

ADJÖ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: