Kan man bli gladare?

och kan man få en bättre dag? Fan vad skönt det har varit att ta sig igenom denna dag, till och med jobbet var kul :D Det började med en tripp till gröna butiken, fast jag själv handlade inget utan var bara chafför :) ville ut och gasa lite :) Sen vidare till jobbet där det rullade på fiiint.

Jag och Madde tävlar aldrig om vem som får flest tidningar sålda (eller ge bort eftersom det är gratis) hon brukar ändå jämt få det. Men ikväll låg jag på 25 när hon låg på 20 så jag blev lite tävlings sugen ändå :D Och vipps så var det igång, hon fick 25, jag fick 26, jag fick 27 och 28, sen ramlade hon om mig och kom upp i 30. Jag fick 29 och kämpade in i det sista (slutar 21:00 och ringde sista samtalet 21:00) utan att lyckas :/ Madde gav inte upp dock utan tog över min plats och ringde ett sista nummer. och visst fick hon den! så båda kom upp i 30 :D (förmodligen fattar ingen vad jag snackar om) Men det gör inget :D

Sen puttrade vi hem i varsin bil på gamla vägen. Kolsvart var det och livrädd var jag, men med metallica i högtalarna och madde precis framför mig så kom vi hem hela :)

Jag var tvungen att berätta om min underbara dag för mamma och hon kollade på mig som ett fån, hängde nog inte riktigt med :) Så har jag varit flitig i telefonen idag oxå, alltså inte jobbtelefonen utan min egen :) Det är så kul! :)

Imorgon ska jag jobba till 12, hämta syrran i kolbäck (16:30 var det va?) sen in till stan och köpa det sista klapparna. hoppas man har råd bara :)

tack för mig, hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: