back in the days

Vart har den gamla hederliga gentlemannen tagit vägen? Han som drar ut stolar, öppnar dörrar och offrar sin fina kavaj för att vi inte ska trampa ner i vattenpölen?
Är det så att killar har blivit för självsäkra eller är det vi tjejer som äntligen har börjat tagit för oss lite mer?

Visst gillar väl killar tjejer som tar lite initiativ själva? Och visst tycker tjejer det är lite kul trots allt att själva få se vad dom kan göra för att få killar på fall istället för tvärtom.

Men jag tycker ändå att det är lite synd att dessa gentlemän blir färre, för visst tycker väl alla om att bli ompysslade ibland, veta att någon verkligen bryr sig om en :)
Inte för att jag själv skulle klara av att ha en sådan kille som sprang efter mig överallt och var överdrivet trevlig och omtänksam av sig, men det där "lilla extra" gör en hel del =)

Hittade en häftig bild som jag bara måste dela med mig av ! På lite typiskt gammalt vis.


back in the days

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: